CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

SELAMAT DATANG

ANDA BERADA DI ZON BOUTIQELICIOUS SHOP..
NO PENDAFTARAN (IP0350299-P)..
SEBARANG PERRTANYAAN @ PEMBELIAN SEGERA TELEFON NO:017-5063735..
TERIMA KASIH KERANA MENGUNJUNGI BLOG KAMI..

29 September 2011

NAZCON SAUNA

Jom bersauna di rumah.

Kepada sesiapa yg berminat untuk beli sauna boleh sms saya ditalian 017-5063735..
Pembelian secara online digalakkan dan offline dialu2kan juga...harganya pula mestilah berbaloi2

KELEBIHAN SAUNA



TESTIMONI SAUNA


Testimonial pelanggan/dealer nazconsauna 1~ Pn Azlina

kak zahida..sebenarnya saya gila buat sauna kat spa since lepas beranak..masa tu bulan 9 = 80kg ( baby dah 3 bulan umurnya..saya tetap nampak mcm pegnen lg masa ni..tensen je )...bulan 12 = 68 kg tapi dah habis beribu kat spa.tak larat dah..saya stoplah...tp nak turun berat lg...so..terpikat dgn sauna nazcon..terus jadi dealer awal tahun ni...start bersauna sendiri...
hujung bulan 1 = 65kg
hujung bulan 2 = 60kg
hujung bulan 3 = 56kg
ingat nak turun lagi ni..jadi 50kg..tapi ikut pelan pemakanan..minum air byk...saya guna sekali Slimming Pakej tu, kemudian guna sauna pants untuk kecikkan paha dgn perut...berkesan kak zahida!! tapi saya selang seli hari guna sauna dan sauna pants...saya buat jadual saya sendiri..bila saya makan apa2 pun saya masuk dalam diari supaya tak terbabas makan...Saya ukur lilit badan saya sebelum dan selepas sauna...pastu timbang guna digital weight yang ada ukuran peratus lemak dan air tu...gerenti kurang setiap kali lepas sauna..rekod penurunan berat semua saya masukkan dalam diari...kulit muka pun licin sedangkan dah dekat setahun tak pergi facial..dulu..kalau tak gi facial sebulan sekali...muka saya gerenti masalah..sekarang..baju kebaya tahun 2000 dulu..saya dah boleh pakai balik...bayangkan baju nikah saya pun saya pakai dah longgar..masa nikah dulu berat pun 60 lebih...maknanya lebih kurus dari dulu..tapi husband cakap now masih montok lagi...hehehe





~Pn Nurhaida~

Jom sihat dgn bersauna...!! Nasib baik ade yg forwardkan gambar bj pink ni kat sy...klu x, smpi skg pun masih x sedar yg diri ni trsgtla gemokk...huhu...start sauna on Jan 2010...Alhamdulillah, brat smakin mnrun dr 77kg to 67 kg now...13 kg lg harusku buang..!!







Mencegah lebih murah & mudah daripada merawat




* Badan sihat keluarga bahagia.....
* Dapatkan set sauna peribadi anda....
* Kebaikan untuk seisi keluarga....

Hubungi saya dealer NAZCON SAUNA daerah KUALA KANSAR,PERAK pembelian secara online/offline dialu-alukan hubungi saya atau inbox saya ditalian 017-5063735

INFO LANJUT TENTANG SAUNA HALAMAN SAYA DI:- http://www.facebook.com/media/set/?set=a.267882213232011.63233.196848507002049&type=1#!/pages/BOUTIQELICIOUS-NAZCON-SAUNATOPUPVCO/196848507002049

0 ulasan: